ممنون از شما که دنیای ترفند و رمز ها (ترفند لوکس ) رو انتخاب کردید
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اگر انواع رمز و ترفند میخواید به خوب جایی اومدی! و آدرس tarfandelox.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 1252
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Alternative content





خلاص شدن از صفحه‌ی خانگی Babylon Search در مرورگر‌های اینترنتی

 

 

 

 

مرورگر‌های اینترنتی, رجیستری ویندوز

نرم‌افزار Babylon را بدون شک می‌توان یکی از برترین نرم‌افزارهای دیکشنری دانست که امکان دستیابی به ترجمه و اطلاعات در بیش از 75 زبان را فراهم می‌سازد. اما مشکلی که بسیاری از کاربران پس از نصب این نرم‌افزار با آن دست‌به‌گریبان می‌شوند، تغییر صفحه خانگی مرورگر به صفحه‌ Babylon Search است. به طوری که با تغییر تنظیمات صفحه‌ی خانگی مرورگر و حتی پاک کردن این نرم‌افزار نیز نمی‌توان صفحه‌ی خانگی مرورگر را تغییر داد. در این ترفند به نحوه نحوه خلاص شدن از صفحه‌ی خانگی Babylon در مرورگر‌های اینترنتی خواهیم پرداخت

 

به ادامه ی مطالب رجوع کنید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 14 مهر 1391برچسب:,ساعت 10:6 توسط عرفان حیدری |

فعال کردن ظاهر جدید صفحه‌ی دانلود در فایرفاکس

 

 

 

 

دانلود, مرورگر, ترفند فایرفاکس

از نسخه‌ی 14 به بعد مرورگر فایرفاکس، بخش دانلود مرورگر ظاهر جدیدی به خود گرفته است که البته این ظاهر جدید به طور پیش‌فرض غیرفعال است. در این ظاهر جدید دیگر فایل‌های دانلودی در یک پنجره‌ی مجزا نمایش داده نمی‌شوند بلکه در همان محیط مرورگر لیست می‌شوند. این حالت می‌توان به صورت آسان‌تری به فایل‌های دانلود شده توسط مرورگر دسترسی داشت. در این ترفند به نحوه فعال کردن ظاهر جدید صفحه‌ی دانلود در فایرفاکس خواهیم پرداخت.

 

به ادامه ی مطالب رجوع کنید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در جمعه 14 مهر 1391برچسب:,ساعت 10:2 توسط عرفان حیدری |


همان‌طور که می‌دانید برای تغییر صفحه‌ی خانگی مرورگر فایرفاکس می‌توان از طریق بخش Options مرورگر اقدام کرد. اما جالب است بدانید به وسیله‌ی یک ترفند ساده تنها با کشیدن و رها کردن ماوس می‌توانید صفحه‌ی اینترنتی دلخواه خود را به عنوان صفحه‌ی خانگی مرورگر انتخاب کنید. هم‌اکنون به معرفی این ترفند ساده اما کاربردی خواهیم پرداخت.

به ادامه مطالب رجوع کنید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,ساعت 22:24 توسط عرفان حیدری |

همان‌طور که می‌دانید در مرورگرهای اینترنتی، به هنگام فراخوانی رمز عبور ذخیره شده در حافظه مرورگر و یا به هنگام وارد کردن رمز عبور در فرم‌های اینترنتی، این رمز عبور به صورت محافظت شده نمایش داده می‌شود. بدین صورت که به جای هر کاراکتر رمز عبور، علامت دایره قرار می‌گیرد و امکان مشاهده کاراکترهای وارد شده نیست. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش جالب و ابتکاری بپردازیم که از طریق آن می‌توانید تمامی رمزهای عبور محافظت شده در مرورگرها را ظاهرسازی کرده و کاراکترهای واقعی رمزهای عبور را مشاهده کنید.

به ادامه ی مطالب رجوع کنید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,ساعت 22:13 توسط عرفان حیدری |

صفحه قبل 1 صفحه بعد